+420 604 289 144

office@akzizka.cz

Obchodní podmínky při poskytování služeb portálu „ProInnovations“

Informace o službách a jejich poskytovateli zejména pro klienty, kteří jsou v postaveni spotřebitele dle ust. § 1810 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění, a kteří hodlají s advokátem uzavřít Smlouvu o poskytováni právních služeb ve smyslu ust. § 2430 a násl. zákona (č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění), případně o poskytování právních služeb dle zákona č. 85/1996 Sb. o advokacii (dále jen „zákon“) v souladu s usnesením představenstva České advokátní komory č. 1/1997 Věstníku ze dne 31. října 1996 ve znění pozdějších předpisů (dále jen „etický kodex“).

Služby prostřednictvím tohoto webu poskytuje

  • Advokátní kancelář Mgr. Petr Žižka, LL.M.,
  • ev.č. ČAK 16898, IČO: 04848993, DIČ: CZ8801152206
  • Sídlo: Sedláčkova 209/16, 301 00 Plzeň
  • Plátce DPH: ANO
  • Kontaktní e-mail: office@advokatizs.cz
  • Kontaktní mobilní číslo tel. +420 604 289 144
  • (dále též „Zhotovitel“, nebo „advokát“)

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky se vztahují na poskytování služeb Zhotovitele, prostřednictvím internetového portálu „Proinnovations“. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Zhotovitele a fyzické a/nebo právnické osoby, která využívá služby registrace ochranné známky, či jiné služby u Zhotovitele (dále jen „Objednatel“), jejímž výsledkem je registrace ochranné známky či jiné plnění, za které Objednatel hradí Zhotoviteli finanční částku. Nestanoví-li Zhotovitel jinak, řídí se veškeré smluvní vztahy právním řádem České republiky, a to zejména zákonem č. 89/2012 Sb. (dále jen „občanský zákoník“).

(Dále též společně „Smluvní strany“ nebo každá strana jednotlivě jen „Smluvní strana“)

1.2. Podáním objednávky vyjadřuje Objednatel souhlas s těmito obchodními a platebními podmínkami a bere na sebe závazek je v plné míře respektovat. Každá řádně vyplněná registrovaná objednávka je považována za návrh smlouvy o dílo a je Zhotovitelem potvrzena formou e-mailové zprávy obsahující výzvu k úhradě objednávky, zaslané na e-mailovou adresu uvedenou Objednatelem. Úhradou objednávky se smlouva o dílo stává závaznou.

1.3. Zhotovitel má při poskytování služeb objednateli zejména tyto povinnosti:

  • odmítnout poskytnutí právních služeb ve stanovených případech (§ 19 odst. 1 písm. a) zákona a čl. 8 etického kodexu), ·

  • činit neodkladné úkony po ukončení poskytování právních služeb, aby klient neutrpěl újmu na svých právech (§ 20 odst. 4 zákona, čl. 8 etického kodexu), ·

  • zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděl v souvislosti s poskytováním právních služeb (§ 21 zákona); této povinnosti může být advokát zproštěn pouze klientem a po jeho smrti (popř. zániku) pouze dědicem (popř. právním nástupcem), ·

  • v případě jakékoliv překážky výkonu poskytování služby ustanovit jiného advokáta svým zástupcem (§ 27 zákona), ·

  • řádné informovat objednatele, jak postupuje vyřizování jeho věci, poskytnout mu včas vysvětleni a podklady potřebné pro uvážení dalších příkazů, ·

  • odevzdat objednateli nebo jeho zástupci po skončení poskytování služeb bez zbytečného odkladu všechny pro věc významné písemnosti, které mu klient svěřil nebo které z projednávané věci vznikly, ·

  • vést přiměřené záznamy o svých výkonech a na požádání předložit obsah těchto záznam s úplným vysvětlením, ·informovat klienta o jeho případném nároku na bezplatnou právní pomoc, Další povinnosti advokáta vůči klientovi jsou podrobněji uvedeny v čl. 6 až 10 etického kodexu

2. Pozastavení činnosti ze strany Zhotovitele

2.1. Objednatel bere na vědomí, že v případě porušení práva a povinností pro něj z těchto obchodních podmínek vyplývajících, si Zhotovitel vyhrazuje právo dočasně pozastavit či úplně zrušit Objednateli přístup ke službám poskytovaným Zhotovitelem, popřípadě poskytování služeb zcela ukončit bez nároku Objednatele na vrácení již zaplacených finančních prostředků.

3. Způsob objednávání a závaznost smlouvy o dílo

3.1. Objednávku lze provést buď prostřednictvím objednávkového formuláře v internetovém obchodu www.Proinnovations.cz nebo prostřednictvím telefonického hovoru, kdy Zhotovitel dle požadavků Objednatele vyplní objednávkový formulář a následně zašle Objednateli potvrzení o vytvoření objednávky spolu s výzvou k úhradě této. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných náležitostí včetně kontaktních údajů v objednávkovém formuláři.

3.2. Před zasláním objednávky je Objednateli umožněno kontrolovat, měnit nebo jinak upravovat údaje, které do objednávky vložil. Objednatel tak odpovídá za správnost uvedených údajů a Zhotovitel není odpovědný za jakékoliv chyby a/nebo omyly v objednávce způsobené Objednatelem.

3.3. Odesláním objednávky Objednatel potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, souhlasí s nimi, souhlasí s cenou služeb a platebními podmínkami. Odesláním objednávky Objednatel zároveň vůči Zhotoviteli prohlašuje a zaručuje, že je plně svéprávný, že veškeré údaje, které o sobě při vyplnění objednávkového formuláře poskytl, jsou pravdivé, úplné, přesné a správné, a že užíváním služeb Zhotovitele za podmínek uvedených v těchto obchodních podmínkách, nedojde k porušení právních předpisů jiných státu.

3.4. Objednatel je povinen za poskytnutou službu uhradit Zhotoviteli stanovenou finanční částku.

3.5. Zhotovitel si vyhrazuje právo požádat Objednatele o případnou písemnou autorizaci objednávky.

3.6. Smlouva o dílo se stává závaznou vyplněním a následnou úhradou objednávky ze strany Objednatele a akceptací objednávky ze strany Zhotovitele.

3.7. Smlouvu o dílo lze uzavřít v českém, slovenském, anebo anglickém jazyce. Podaná objednávka a smlouva o dílo jsou Zhotovitelem archivovány bez možnosti přístupu třetím nezúčastněným osobám. Zhotovitel umožní Objednateli, na základě jeho písemné žádosti, přístup k uložené uzavřené smlouvě o dílo.

3.8. V případě uzavření smlouvy se spotřebitelem Zhotovitel započne s úkony vedoucími k registraci ochranné známky až po uplynutí lhůty k odstoupení spotřebitele od smlouvy bez udání důvodu, tj. po uplynutí čtrnácti (14) dnů ode dne uzavření smlouvy, není-li spotřebitelem výslovně požádáno o započetí úkonů vedoucích k registraci ochranné známky před uplynutím výše uvedené lhůty.

4. Práva a povinnosti Zhotovitele a Objednatele

4.1. Objednatel je povinen poskytnout Zhotoviteli, popřípadě advokátovi, poskytujícímu služby v rámci poskytování služeb Zhotovitele, či v návaznosti na tyto služby, požadovanou potřebnou součinnost. Taková součinnost spočívá v tom, že Objednatel zejména poskytne Zhotoviteli, popřípadě advokátovi informace o své osobě, jakož i další informace potřebné pro služby poskytované Zhotovitelem. Objednatel se zavazuje, že tyto informace budou přesné a pravdivé, a že budou poskytovány v návaznosti na tyto služby.

4.2. Objednatel se zavazuje zmocnit Zhotovitele k jednání směřujícímu k registraci ochranné známky či jiné služby, v rozsahu požadovaném pro poskytování služeb Zhotovitele, kdy za tímto účelem bude touto osobou vystavena plná moc dle informací na webových stránkách Zhotovitele www.Proinnovations.cz.

4.3. Objednatel odpovídá za škodu způsobenou Zhotoviteli úmyslným i neúmyslným neoprávněným zneužitím služby Zhotovitele. V případě, že Objednatel poruší některou z povinností stanovenou mu v těchto obchodních podmínkách, má Zhotovitel právo požadovat po Objednateli náhradu škody a případný ušlý zisk. Náhradou škody se rozumí zejména čas, který Zhotovitel bude nucen vynaložit na odstranění závadného stavu, který vznikne neoprávněným nebo neodborným užíváním služby Zhotovitele, dále škoda vzniklá na provozu serveru, škoda vzniklá třetím stranám a taktéž škoda, která vznikne ostatním objednatelům nebo škoda vzniklá případným zastavením služby. Náhradou ušlého zisku se rozumí zejména ušlý zisk za čas strávený prací při odstraňování závadného stavu, dále náhrada průměrného zisku, který by Zhotovitel získal po dobu přerušení nepřetržitého provozu služby, náhrada ušlého zisku způsobeného poškozením dobré pověsti Zhotovitele a ztráta objednatelů, vyjádřeného cenou služby objednané Objednatelem.

4.4. Objednatel bere na vědomí, že v souvislosti s poskytovanou službou může docházet k jejímu dočasnému omezení, přerušení, či snížení její kvality. Není-li ujednáno jinak, je technická podpora Zhotovitele Objednateli poskytována výhradně prostřednictvím e-mailu.

4.5. Případné poruchy, nesrovnalosti, či chyby služby poskytované Zhotovitelem, je Objednatel povinen neprodleně oznámit Zhotoviteli, a to buď prostřednictvím e-mailu Zhotovitele office@advokatizs.cz.

4.6. Zhotovitel neodpovídá za přerušení nebo omezení poskytování služeb v důsledku jednání třetích osob, zásahu vyšší moci nebo z důvodu poruchy zařízení jiných dodavatelů (např. výpadky elektrické energie, konektivity apod.).

5. Služby poskytované Zhotovitelem

5. 1. Proinnovations Registrace ochranné známky

a) Před poskytnutím služby registrace ochranné známky provede Zhotovitel či jím zvolená osoba základní lustraci ochranné známky prověřením, zda již není registrována ochranná známka stejného či obdobného slovního znění, či zda navrhovaná ochranná známka není zjevně nezaregistrovatelná pro rozpor s obecnými pravidly pro registraci ochranných známek, případně Zhotovitel poskytne Objednateli doporučení, jak minimalizovat rizika neprovedení registrace ochranné známky u příslušného úřadu. V případě, že Objednatel i přes doporučení ze strany Zhotovitele, sdělí Zhotoviteli, že trvá na registraci ochranné známky bez provedení navržených změn, je Objednatel za podání takové přihlášky ochranné známky zcela odpovědný. Zhotovitel v takovém případě vylučuje svoji odpovědnost za případné neprovedení registrace ochranné známky příslušným úřadem. V případě zájmu Objednatele zajistí Zhotovitel podrobnou lustraci ochranné známky, kdy tato podrobná lustrace není součástí služby registrace ochranné známky poskytované Zhotovitelem. Případný rozsah a cena podrobné lustrace bude předmětem samostatného ujednání mezi Zhotovitelem a Objednatelem.

b) Zhotovitel neodpovídá za případné odmítnutí registrace ochranné známky příslušným úřadem, resp. neodpovídá za odlišný názor příslušného úřadu a nevyhovění žádosti o registraci ochranné známky.

c) Zápisem do rejstříku ochranných známek získává vlastník ochranné známky výlučné právo na její užívání. Platnost ochranné známky je 10 let od data podání přihlášky ochranné známky. Platnost lze prodlužovat vždy o dalších 10 let na základě žádosti o obnovu ochranné známky podané v zákonné lhůtě. Podrobnosti o právech a povinnostech ohledně ochranné známky registrované v České republice, se řídí právními předpisy České republiky. Podrobnosti o právech a povinnostech ohledně ochranné známky registrované u nadnárodního registru ochranných známek, se řídí nadnárodními předpisy o registraci ochranných známek.

5. 2. Proinnovations Obnova/prodloužení ochranné známky:

a) Každý Objednatel, který je vlastníkem ochranné známky registrované u příslušného úřadu, nebo jedná jeho jménem, má možnost objednání služby „PROINNOVATIONS OBNOVA/PRODLOUŽENÍ OCHRANNÉ ZNÁMKY“.

b) Před zahájením poskytování služby „PROINNOVATIONS OBNOVA/PRODLOUŽENÍ OCHRANNÉ ZNÁMKY“, označí Objednatel ochrannou známku jejíž platnost požaduje obnovit či prodloužit a Zhotovitel, či jím zvolená osoba provede lustraci Objednatelem označené ochranné známky, tedy prověření, zda je provedení obnovy či, prodloužení registrace ochranné známky u příslušného úřadu možné.

c) Zhotovitel neodpovídá za případné odmítnutí obnovy či prodloužení platnosti ochranné známky příslušným úřadem, resp. neodpovídá za odlišný názor příslušného úřadu a nevyhovění žádosti.

d) Obnovou či prodloužením registrace ochranné známky, získává vlastník ochranné známky výlučné právo na její užívání. Platnost obnovené, či prodloužené ochranné známky je 10 let. Platnost lze prodlužovat vždy o dalších 10 let i opakovaně. Podrobnosti o právech a povinnostech ohledně ochranné známky registrované v České republice, se řídí právními předpisy České republiky. Podrobnosti o právech a povinnostech ohledně ochranné známky registrované u nadnárodního registru ochranných známek, se řídí nadnárodními předpisy o registraci ochranných známek.

5. 3. Proinnovations Hlídání/Monitoring ochranné známky:

a) Každý Objednatel má možnost objednání služby „Proinnovations Hlídání ochranné známky“.

b) Před zahájením poskytování služby „Proinnovations Hlídání ochranné známky“, označí Objednatel ochrannou známku jejíž monitoring požaduje. Na základě obdržené úhrady ceny služby „hlídání ochranné známky“, provede Zhotovitel či jím zvolená osoba podrobnou lustraci Objednatelem označené ochranné známky, tedy prověří, zda již není registrována ochranná známka stejného či obdobného slovního či jiného vyjádření, která by byla v potenciální kolizi s Objednatelem označenou ochrannou známkou. Následně Zhotovitel, popřípadě jím zvolená osoba monitorují, po předem sjednanou dobu, nově zapsané potencionálně kolizní přihlášky ochranných známek podané k příslušnému národnímu, či nadnárodnímu registrátorovi, které by mohly poškozovat práva vlastníka ochranné známky.

c) Objednatel na základě této služby od Zhotovitele pravidelně obdrží přehled potenciálně kolizních ochranných známek, a zároveň Objednateli doporučí další řešení v této věci.

5. 4. Proinnovations rešerše registrovatelnosti:

a) V rámci poskytování služby „Proinnovations rešerše registrovatelnosti“ ochranné známky provede Zhotovitel či jím zvolená osoba lustraci ochranné známky prověřením, zda již není registrována ochranná známka stejného či obdobného slovního znění, či zda navrhovaná ochranná známka není zjevně nezaregistrovatelná pro rozpor s obecnými pravidly pro registraci ochranných známek, případně Zhotovitel poskytne Objednateli doporučení, jak minimalizovat rizika neprovedení registrace ochranné známky u příslušného úřadu.

b) Zhotovitel v případě této služby získává informace zejména z databází jednotlivých registrátorů a dalších veřejně dostupných databází. S ohledem na průběžné změny v těchto databázích může v průběhu času provedená rešerše ztrácet svou relevanci.

5. 5. společné podmínky poskytování služeb

a) Nesoučinnost

1) Pokud je ze strany úřadu či Zhotovitele požadováno po Objednateli jakékoli plnění, či spolupráce vedoucí k dokončení služby, je Objednatel v takovém případě povinen poskytnout Zhotoviteli, ve stanovené lhůtě součinnost. Není-li stanoveno jinak, je Objednatel povinen poskytnout Zhotoviteli, součinnost ve lhůtě sedmi (7) dnů ode dne zaslání žádosti Zhotovitele o poskytnutí součinnosti.

2) V případě, že Objednatel neposkytne Zhotoviteli potřebnou součinnost při poskytování služeb ani do 3 dnů poté, kdy bude upozorněn na možné stornování jeho objednávky pro neposkytnutí potřebné součinnosti, pak se odměna za službu uhrazená Objednatelem nevrací a náleží Zhotoviteli jako odměna za dosud vykonané práce.

3) Zhotovitel, či osoba k tomu Zhotovitelem zmocněná, neodpovídá za škodu související s neprovedením, či opožděným provedením služby způsobené nečinností Objednatele.

b) Střed zájmů a poškození dobrého jména

1) V případě, že Zhotovitel vyhodnotí, že poskytnutím služby by mohlo dojít ke střetu zájmů či poškození dobrého jména Zhotovitele či Objednatelů, kterým již byla služba Zhotovitele poskytnuta, je Zhotovitel oprávněn od smlouvy odstoupit s tím, že Objednatel je povinen uhradit poměrnou část ceny za již poskytnuté služby (zejména provedení rešerše).

6. Cena a platební podmínky

6.1. Cena služeb je uvedena u jednotlivých položek služeb na webových stránkách www.Proinnovations.cz dle aktuální verze ceníku pro zemi, v níž je registrace ochranné známky požadována. Není-li uvedeno jinak, ceny za služby uvedené na webových stránkách www.Proinnovations.cz v sobě již zahrnují správní poplatek příslušného úřadu, a to ve výši odpovídající poskytované službě.

6.2. Na základě Objednatelem provedené objednávky zhotovitel zašle Objednateli prostřednictvím e-mailu potvrzení objednávky obsahující výzvu k platbě, která bude obsahovat veškeré platební údaje včetně sjednané ceny a data splatnosti. Úhradou se stává objednávka závaznou.

6.3. Platbu za objednanou službu je možné provést následujícími způsoby:

  • a) Bankovním převodem na bankovní účet Zhotovitele, č. ú. 432727/0300.
  • b) Využitím platební brány, která Objednatele přesměruje na zabezpečenou stránku pro platbu kartou. V případě využití platební brány po realizaci transakce předá brána informaci o provedení Zhotoviteli.

6.4. Konečný daňový doklad je součástí dodávky objednané služby.

6.5. Pokud Objednatel neuhradí ke dni splatnosti cenu, popřípadě část ceny za poskytovanou službu, vyhrazuje si Zhotovitel právo službu Objednateli neposkytnout či poskytnutí služby pozastavit, a to až do okamžiku, kdy bude dlužná částka Objednatelem uhrazena. V případě neposkytnutí služby či pozastavení služby dle tohoto odstavce, Zhotovitel nenese žádnou odpovědnost za případnou ztrátu obsahu potřebného k poskytnutí této služby, a taktéž nenese žádnou odpovědnost za případnou škodu, která Objednateli tímto pozastavením poskytované služby vznikne.

6.6. Objednatel, nikoli však spotřebitel, je v případě prodlení s úhradou ceny za službu či její části, povinen uhradit Zhotoviteli spolu s cenou za poskytovanou službu, též smluvní pokutu ve výši 0,5% z dlužné částky, a to za každý den prodlení.

6.7. Zhotovitel si vyhrazuje právo kdykoliv cenu za poskytované služby měnit, přičemž aktuální cena za služby poskytované Zhotovitelem je uvedena na webových stránkách Zhotovitele www.Proinnovations.cz.

7. Zrušení objednávky, popřípadě odstoupení od smlouvy ze strany Zhotovitele

7.1. Zhotovitele je oprávněn odmítnout objednávku Objednatele, pokud Objednatel neplní opakovaně svůj závazek zaplatit Zhotoviteli finanční částku za poskytnuté služby.

7.2. V případě, že Zhotovitel vyhodnotí, že poskytnutím služby by mohlo dojít ke střetu zájmů či poškození dobrého jména Zhotovitele či Objednatelů, kterým již byla služba Zhotovitele poskytnuta, je Zhotovitel oprávněn od smlouvy odstoupit s tím, že Objednatel je povinen uhradit poměrnou část ceny za již poskytnuté služby (zejména provedení lustrace) v případě, že mu tyto služby byly před odstoupením od smlouvy Zhotovitelem poskytnuty.

8. Odstoupení od smlouvy ze strany Objednatele

8.1. Objednatel má právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti (14) dnů ode dne uzavření smlouvy. Odstoupení od smlouvy je možné učinit prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který tvoří nedílnou přílohu těchto obchodních podmínek Zhotovitele

8.2. Pokud se Objednatel rozhodne využít tohoto práva odstoupit od smlouvy, je nutné splnit následující podmínky:

  • a) Projevit svoji vůli odstoupit od smlouvy, a to nejlépe formou dopisu zaslaného na adresu sídla Zhotovitele, popřípadě prostřednictvím elektronické zprávy adresované do e-mailové schránky Zhotovitele office@advokatizs.cz , kde bude uvedeno: jméno Objednatele, adresa Objednatele, číslo objednávky, číslo bankovního účtu, na který bude vrácená částka za službu převedena. Není vyloučeno učinit projev vůle odstoupit od smlouvy i jiným vhodným způsobem. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději 14. den ode dne uzavření smlouvy.
  • b) Objednatel je povinen uhradit Zhotoviteli poměrnou část ceny za poskytovanou službu v případě odstoupení od smlouvy, započal-li Zhotovitel s plněním služby.
  • c) Po odstoupení od smlouvy Objednatele, je Zhotovitel povinen bezodkladně, nejpozději ovšem do 14- ti dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit Objednateli zpět všechny peněžité prostředky, které od Objednatele na základě smlouvy obdržel, a to stejným způsobem jakým je od Objednatele přijal, nedohodnou-li se strany jinak.
  • d) Právo na odstoupení od smlouvy nemá Objednatel, který je spotřebitelem v případě smluv podle ust. § 1837 občanského zákoníku.

9. Práva z vadného plnění (reklamace)

9.1. Objednatel je oprávněn reklamovat poskytnuté služby, pokud mu tyto nebyly poskytnuty řádně. Takovou reklamaci je Objednatel oprávněn provést písemnou formou na adresu sídla Zhotovitele, popřípadě prostřednictvím e-mailové zprávy na e-mailovou adresu Zhotovitele office@advokatizs.cz.

10. Užívání registrovaných údajů

10.1. Uzavřením smlouvy o dílo podle těchto obchodních podmínek nevzniká Objednateli právo užívat duševní vlastnictví Zhotovitele, zejména jeho ochrannou známku, logo či obchodní firmu.

10.2. Objednatel je povinen při své činnosti podle těchto obchodních podmínek chránit práva k nehmotným statkům Zhotovitele.

10.3. V případě porušení autorských či jiných práv Zhotovitele Objednatelem, je Zhotovitel oprávněn po Objednateli požadovat náhradu škody, která mu v souvislosti s tímto porušením vznikla. Ostatní ujednání těchto obchodních podmínek nejsou tímto ujednáním dotčena.

11. Vzájemná komunikace

11.1.Veškerá komunikace mezi Zhotovitelem a Objednatelem může být uskutečňována:

  • písemně (v případě Zhotovitele dopisem adresovaným na adresu sídla Zhotovitele a v případě Objednatele dopisem adresovaným na adresu uvedenou Objednatelem v objednávce služeb),
  • e-mailem (v případě Zhotovitele e-mailovou zprávou adresovanou na e-mailovou adresu office@advokatizs.cz a v případě Objednatele e-mailovou zprávou adresovanou na e-mailovou adresu uvedenou Objednatelem v objednávce služeb).

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.10.2023 a vztahují se na uzavírání smluv o dílo mezi Zhotovitelem a Objednatelem. Zhotovitel je oprávněn měnit obchodní podmínky bez předchozího upozornění, kdy datum poslední aktualizace obchodních podmínek bude vždy uvedeno v zápatí těchto obchodních podmínek. Odesláním elektronické objednávky Objednatel bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.

Tyto obchodní podmínky jsou dostupné na internetové adrese www.proinnovations.cz/obchodni-podminky.

Datum poslední aktualizace: 1.10.2023